-
Revisjon Grant Thornton – Våre kunders nettsteder settes stor pris på
06 mars 2019Grant Thornton gjennomførte en sammenlignende revisjon mellom offentlige og private institusjoner når det gjelder nettsteders tjenestebrukbarhet. Vurderingen deres satte stor pris på 3 nettsideprosjekter som vi laget for våre kunder. -
Informasjons- og nyhetsportaler for Medicover
11 februar 2019Spesialiserte portaler, som er en rik kilde til informasjon. Teknologien vi brukte garanterer effektiv støtte på nesten 1,8 millioner sidevisninger per måned. -
Informasjonsportalen Prawo.pl for Wolters Kluwer
22 oktober 2018Den moderne og solide portalen som leverer de siste og viktigste nyhetene på det juridiske området. Wolters Kluwer er den ledende leverandøren av publiserings-, informative- og designtjenester for fagfolk innen juss og administrasjon. Selskapet opererer i over 40 land og sysselsetter 19 000 ansatte. -
Hvordan tar man betalt for SEO og SEM-tjenester?
19 september 2018Den digitale verden i dag fungerer ikke som et alternativ til den virkelige, men den er et komplekst tillegg til den. Kunder begynner oftere sine shoppingaktiviteter offline og fortsetter dem online. De fullfører transaksjonen der eller sammenligner tilbudene og velger favoritten. -
B2B-plattform for Barlinek
13 august 2018Plattformen optimaliserer kommersiell drift mellom selskapet og utenlandske enheter i salgsnettverket. Systemet støtter ukrainske, rumenske og russiske markeder. -
De viktigste typene innholdsmarkedsføring
12 april 2018Innholdsmarkedsføring ble nødvendig for å bygge en salgsfremmende strategi. Det er vanskelig å finne et merke som ikke vil bruke potensialet sitt i sin merkevareidentitet eller salgskampanjer. Det finnes mange forskjellige typer innholdsmarkedsføring tilgjengelig. La oss se nærmere på dem for å finne ut hvilken som passer merket best, tilfredsstiller brukernes forventninger eller er mest trendy. -
UKE-nettstedet vinner konkurransen 'Nettsted uten barrierer'!
09 mars 2018Konkurransen fremmer nettsider laget i samsvar med ideen om å motvirke digital eksklusjon og tilgang til informasjonsdiskriminering. Blant vinnerne var det en annen nettside utført av Ideo. Den barrierefrie nettstedskonkurransen arrangeres årlig. Hovedmålet er å skille ut nettsider som er tilpasset behovene til funksjonshemmede og eldre for å forhindre digital ekskludering. Nettsteder som sendes inn til konkurransen blir evaluert av teamet av eksperter. -
Kampanjekampanje for Peugeot
14 februar 2018For denne kunden utfører vi komplekse aktiviteter som har som mål å promotere merkevarens tilbud og effektiv styring av kommunikasjonen. -
E-handelstrender for 2018
04 desember 2017Hvis jeg måtte oppsummere e-handelsmarkedet i 2017 med bare ett ord, ville det vært «en økning». Det som har vært spesielt merkbart er gründernes intensjon om å åpne flere nettbutikker. Det viktige aspektet var også økningen i betydningen av mobilkanalen i e-handel. La oss se hvilke trender som vil påvirke e-handel i 2018. -
Ideo med 5 Google Partner Premium-spesialiteter
18 september 2017Ideo Agency er ett av 10 selskaper i Polen som har alle de fem Google Partner Premium-spesialiseringene. Nylig har våre ansatte også fått Google-sertifikater for å designe og optimalisere mobilsider.