Kampanjekampanje for Peugeot

For denne kunden utfører vi komplekse aktiviteter som har som mål å promotere merkevarens tilbud og effektiv styring av kommunikasjonen.

**automatisk oversatt tekst**

Peugeot er merket med imponerende global anerkjennelse som tilbyr et bredt spekter av produkter. Derfor er utarbeidelsen av den komplekse strategien nødvendig.

Vårt arbeid fokuserte på to komplementære aspekter: IT og markedsføring. I pågående aktiviteter bruker vi mange landingssider, designet og fullført av oss, som støtter generering av potensielle kunder.

Integrasjonen av kundens Call Center-system med Edito CMS forenklet ledelsen av potensielle kunder. Systemoperatøren har umiddelbar tilgang til dem, noe som reduserer kontakten til et minimum samtidig som det har en positiv effekt på konverteringsnivået.

Neste trinn var konstant overvåking av generert trafikk og gjennomføring av optimaliseringsaktiviteter. CMS-systemet samler all viktig informasjon som vi senere bruker for å måle rater som CTR, gjennomsnittlig tid brukt på en nettside eller trafikkkilden.

Som en del av dette samarbeidet har spesialistene våre laget unikt innhold som gjenspeiler de viktigste aspektene ved produsentens tilbud. Vi har laget et stort antall design som fokuserer interessen og er den faktoren som stimulerer til å oppdage det presenterte tilbudet. Grafiske arbeider inkluderer prosesser som å lage underholdende visuelt innhold for nettsteder, designe utsendelsens layout og lage elementer for hovedsiden.


Komentarze ({{ all_count }})