Moderne intranettplattform for Provident Poland SA

Resultatet av samarbeidet mellom Ideo og et av de ledende låneselskapene i Polen, er en effektiv intranettplattform.

**automatisk oversatt tekst**

For Provident Polska S.A. har vi laget et dedikert system for intern kommunikasjon. Dette utfordrende prosjektet inkluderte utvikling av en ny informasjonsarkitektur og implementering av mer enn 40 funksjoner. De fleste av dem ble tilpasset for å jobbe spesifikt for Provident Polska S.A.

«Før vi startet noe arbeid, gjennomgikk vi grundig hvordan det nåværende interne kommunikasjonssystemet fungerer og undersøkte behovene. Et eksempel på dette kan være en funksjon som kalles "lagring". Dette verktøyet lar ansatte utveksle store filer som vanligvis er for store til å sende via bedriftens e-post» - sier Igor Żytka fra Provident Polska.

Hovedmålet med oppgaven vår var å skape en moderne intranettplattform, som vil lette prosessen med ressursstyring, kommunikasjon mellom ansatte og øke deres engasjement i selskapet. Et av de presserende behovene var å forbedre informasjonsflyten mellom Provident og rådgivere som samarbeider med selskapet. Plattformen har en spesiell plass dedikert nettopp til denne gruppen. Fordelen med denne implementerte løsningen er å redusere eller eliminere behovet for tradisjonelle møter eller telefonsamtaler ved å få tilgang til de nødvendige dokumentene online. Dette forenkler og fremskynder kommunikasjonen mellom kundeservicerådgiverne og selskapet.

Takket være den nylig implementerte plattformen får Provident-ansatte avanserte løsninger for daglig bruk av kunnskapsbasen og drar nytte av den effektive informasjonsflyten i selskapet. Analyse utført av selskapet viser at involveringen av ansatte som bruker intranettet har økt med 2,5 ganger, og hver av dem har fått 15 minutter per uke.


Komentarze ({{ all_count }})