Ideo på toppen av Googles eksperter
**automatisk oversatt tekst**
Google Partners-programmet ble lansert for over tre år siden for å hjelpe gründere med å velge profesjonelle og interaktive byråer som har som oppgave å markedsføre bedriften deres. I nyere tid har reglene for tildeling av sertifikater blitt endret, og bare de beste selskapene kan kreve statusen "Google Premium Partner".
«Det nye merket er utformet for å anerkjenne partnere som administrerer en betydelig portefølje av Google-annonseringskampanjer og leverer gode resultater for kundene sine. Premier Partners vil bli pålagt å opprettholde ytterligere sertifiseringskrav og vil motta økt støtte fra Google.» - oppsummerer Allan Thygesen, VP Global Sales & Operations, Google.
Google gir partnerne sine et sertifikat som en anerkjennelse for det høyeste kvalitetsnivået fra kampanjer. Å motta status var assosiert med å oppnå passende utgiftsnivå og oppfylle kravene i resultatene oppnådd av de implementerte kampanjene. Det er en belønning for engasjementet for kontinuerlig forbedring av spesialistene våre og kvaliteten på tjenestene våre.
Mottatt spesialisering er en bekreftelse på våre ferdigheter og kunnskaper innen visse typer reklamekampanjer. Vi er spesialister innen følgende kategorier:
- Søkeannonsering
- Annonsering i annonsenettverk
- Google Shopping-annonsering
Tildelingen av Premium Service Partner-sertifikat er for oss den neste fasen av flere års samarbeid med Google. For et år siden deltok vi i det prestisjetunge Google Partners Rising Stars-programmet.
Komentarze ({{ all_count }})