Ideo Solutions vokser raskt. Vi får stadig flere kunder, og stadig flere prosjekter settes i gang. Nearshore-konseptet viser seg å fungere.

Den nye personvernstandarden (GDPR) er det nye innen IT-bransjen, og innlemmes i norske lover og forskrifter i år. Via et partnerskap har vi utviklet en løsning som automatisk gjør at nettsidene dine blir tilpasset den nye standarden, med undersider som automatisk kjører etter den nye datapolicyen. Dette er nå klart for markedet, og de fleste av kundene våre er i ferd med å legge inn løsningen. Du kan se et eksempel på fagpressenytt.no.

Det er også nye utfordringer innen mobil-apper. Abilica-appen – et treningsprogram – er levert til 590 brukere i løpet av et halvt år. B2B-appen for Jussystemer – et grensesnitt for advokater i felten – er nå i utkjøringsfasen.

Vi har også et utfordrende prosjekt i samarbeid med Norsk Journalistlag. De vil snart ha helt nye og moderne nettsider.

Flaggskipet vårt, Kampanje.com, gjør det kjempebra. Vi har gjennomført en ansiktsløftning, pluss «Min Kampanje», og dette skal introduseres snart.

Og sist, men ikke minst: Forbindelsene våre med kommunikasjonsbyråene der vi leverer outsourcede programmeringstjenester. De ordner med UX, design og endelig testing. Vi gjennomfører produksjonen. Spesielt er Godt Sagt AS en strategisk partner i Buskerud, og de har mange leveringer på gang. Så ikke nøl med å kontakte oss for å høre hva vi kan gjøre for deg. For det kan virkelig lønne seg!